Dostawa & Zwroty

Dbamy o najwyższą jakość realizacji naszych dostaw dla Ciebie. Pamietaj, aby podać absolutnie wszystkie oczekiwania podczas procesu zamówienia. Dziękujemy - Zespół CleaniX.

Szczegółowe informacje o Dostawie

WoodMart offers ideal shipping methods for any requirement. Be it low priced through DHL/Standard Parcel Post, more quickly via DHL Express (Germany only) or UPS, or especially reliable and secure by a specifically trained freight forwarder. And in addition you can also pick up your order yourself at our Shop if you prefer. On this page you´ll find an overview of all available shipping methods.

1. Składasz zamówienie w naszym sklepie w dogodnej formie - na urządzeniu mobilnym czy też komputerze.

2. Otrzymujesz potwierdzenie założenia zamówienia oraz płatności z unikatowym nr zamówienia, które służy do identyfikacji.

3. Oczekujesz dostawy wg wybranej przez siebie formy - możesz liczyć na przesyłi kurierskie oraz dostawy do wybranego Paczkomatu.

4. Po dostarczeniu otrzymujesz informację i możesz śmiało odebrać swoje zamówienie wg wybranej opcji w procesie zamówienia.

Wymiana lub zwrot towaru

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia.

Aby zachować prawo do odstąpienia od umowy, konsument musi zadbać o zachowanie produktów w stanie pierwotnym i nie pogorszonym.

Szczegóły w Regulaminie sklepu.

Produkt nie podlega zwrotowi, jeżeli brakuje przynajmniej jednego z elementów:
a) sprzętu w pełni wyposażonego;
b) paragonu potwierdzającego fakt zakupu w sklepie internetowym CleaniX;
c) karty gwarancyjnej;
D) protokołu z opisem wady sporządzonego przez serwis.

Zwrot pieniędzy za towar nastąpi w terminach ustalonych przez obowiązujące przepisy

Szczegóły w Regulaminie sklepu.

Pytania i Odpowiedzi

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Wszystkie zamówienia realizujemy niezwłocznie. Wysyłka następuje maksymalnie następnego dnia po złożeniu zamówienia w sklepie i zaksięgowaniu płatności. Maksymalny czas realizacji to 5 dni roboczych.

Jakie opcje płatności są w sklepie?

Obsługujemy wszystkie możliwe formy płatności - Przelew bankowy, Blik, Płatność kartą oraz wszystkie dostępne na rynku Polskim opcje Płatności Ratalnych.

Czy możliwe są RATY ?

TAK - współpracujemy z operatorami płatności ratalnych i możliwe są raty oferowane przez Banki od rat 0% po zwykłe, odroczone płatności PayPo i Twisto. Zapyaj konsultanta na czacie lub sprawdź podczas procesu zamówienia.

Czy jest opcja konsultacji zamówienia?

TAK - nasi konsultanci zawsze i chętnie służą swą profesjonalną wiedzą teoretyczną jak i praktyczną i pomogą dobrac najlepsze opcje zamówienia Chemii czy sprzętu. Skorzystaj z opcji wiadomości na czacie lub WhatsApp pod nr tel 0048 888 335 025

Czy oferujecie wsparcie w procesie DOTACJI z URZĘDU PRACY?

TAK ! Możesz liczyć na profesjonalne wsaprcie, doradztwo, kompletację zamówienia, listy zamówienia z uzasadnieniem do swego wniosku do Urędu Pracy. Otrzymasz sprawnie fakturę pro forma do okazania wraz z wnioskie dla Urzędu. Pomożemy w realizacji błyskawicznej zakupów pod same drwi ze srodków Dotacji. Pomożemy w rozliczeniiu otrzymanych środków z dotacji. Napisz na czacie strony lub na WhatsApp 0048 888 335 025

Potrzebujesz pomocy?

  • +48 888 335 025
  • WhatsApp
  • Email: sklep@cleanix.pl
  • Napisz na CHAT na stronie 😉

Odwiedź nasze Social Media